duminică, 16 octombrie 2011

Femeie (si leapsa de la MiiutaChan)

Femeie m-ai sarutat ca si prima oara
Iti place sa te joci cu mintea mea
Jocul tau incepe sa doara
Si transformi in ura iubirea!
Astazi vreau sa iti plimb trupul suav pe strazile ude,
Astazi vreau sa te iubesc,femeie eu te port in sange
Vreau sa fi doar a mea: tu si trupul tau, mai ales inima
Dar sunt atat de imbatat de frumusetea ta
Ca nu am vazut cand mi te-a luat altcineva.
Iubito!
Azi ca prima oara vreau sa fi a mea
Azi vreau sa iti fur din nou inima.
Nu stiu cine, poate tu, poate ca eu...am gresit
Dar nu imi mai pasa, femeie esti atat de frumoasa!
Nu stiu daca te mai iubesc,sau iubesc aroma trupului tau cald
Care ma imbratisa dimineata...
Dar nu imi pasa!Astazi vei fi din nou a mea!
Te voi lua in brate si vom alerga in ploaie,
Iti voi impleti flori in par
Si ne vom imbata in amor,
Iti voi saruta mainile suave si le voi purta departe
Pentru ca nici el nu ne mai desparte
Femeie vreau sa te port departe!

Leapsa:
1.Iti zic in vre-un fel?
Karl
  2.Cum ne-am cunoscut?
Pe blogu tau:p
  3.Vorbim des?
Destul in ultima vreme:D.
  4.Suntem prieteni?
Probabil ca da.
  5.Numele tau din telefonul meu?
...
  6.Petreci timpul cu mine?
S-ar putea spune.
  7. Vrei sa vorbim mai des?
Da.
  8.Vrei sa te imbratisez?
Da.
  9.Ce suntem noi?
Scriitori anonimi
  10 .Am incredere in tine?
Da.
   11 .Esti important pentru mine?
Nu.
  12.Te iubesc?
Nu.
   13.Te gandesti la mine?
Da.
  14.Adevarat este ca...
Imi place felu tau de-a fi.
  15.Cea mai buna trasatura?
Inocenta:))
  16. Crezi ca trebuie sa dai asta si celorlalti?
NU:))

5 comentarii:

  1. Heiii....cum vine asta"nu"? :)) E faină poezia, din nou suferi să înţeleg? Felicitări de poezie, big hug;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta poezioara despre femei;)) ...si leapsa la fel!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm...MiiutaChan ,sa speram ca nu sufera:(Frumoasa poezia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi lume. Nu sufar:))Doar imi aminteam de fosta...

    RăspundețiȘtergere
  5. Karl, uite o mostră a poeziei tale scrisa in vers alb
    sa vedem ce iese
    având forma actuala, pare infantila, scuză franchetea
    voila

    Femeie
    m-ai sărutat ca prima oara
    te joci cu mintea mea
    Iti place asta
    nu-i asa?
    Iubirea ta a început să doară
    s-a transformat în ură

    Vreau sa iti plimb trupul firav pe străzi umede,
    vreau sa te iubesc

    femeie
    te port in sange
    fii a mea
    trupul tau, inima…
    m-am imbatat de frumusetea ta
    ai disparut aval
    din viaţa mea


    Iubito!
    ţi-am rămas dator cu o inimă
    poftim
    pastreaz-o
    şi las-o să o îmbrăţişeze pe a ta

    Nu stiu cine
    poate tu, poate chiar eu...
    am gresit
    nu-mi pasa
    femeia mea frumoasă!

    nu stiu daca te mai iubesc
    sau doar iubesc aroma trupului tau cald
    imbratişând dimineţile mele...

    nu imi pasa!
    astazi vei fi din nou a mea!
    te voi lua in brate si vom alerga in ploaie,
    Iti voi impleti flori in par
    si ne vom imbata iubindu-ne,
    Iti voi saruta mainile si le voi purta departe
    pentru ca nici El
    să nu ne mai poată despărţi

    Femeie
    fii a mea
    vreau sa te port
    departe

    ce părere ai?
    ave

    RăspundețiȘtergere